Zaproszenie do składania ofert (art. biurowe)
- Szczegóły
- M. Bagiński
- Kategoria: Zamówienia publiczne
Nasielsk, dn. 10.12.2019r.
SAKPiU.26.6.2019
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
na dostawę artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
Na podstawie: Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) oraz Zarządzenia Nr 6/2014 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku z dnia 24 kwietnia 2014 roku.
I. Zamawiający:
Gmina Nasielsk
NIP 531 160 74 68
reprezentowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nasielsku
ul. Elektronowa 3,
05-190 Nasielsk
Tel./Fax: (023) 69 33 006
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. Nazwa przedmiotu zamówienia – dostawa
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa artykułów biurowych do siedziby Zamawiającego na potrzeby Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku.
Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 (formularz cenowy) do niniejszego zaproszenia.
2. Wszystkie materiały objęte niniejszym zamówieniem muszą być materiałami fabrycznie nowymi, nieużywanymi, wolnymi od wad, kompletnymi, oryginalnie zapakowanymi, nie noszącymi śladów otwierania, nie regenerowanymi, nie poddanymi procesowi ponownego napełnienia, recyklingu, demontażu lub wymiany jakichkolwiek elementów. Wszystkie elementy danego materiału eksploatacyjnego nie mogą być wcześniej w całości ani w części składowymi innych materiałów, a jego zastosowanie nie może spowodować utraty gwarancji producenta sprzętu.
3. Wymagane dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca powinien zamieścić w ofercie:
• Formularz oferty - Załącznik Nr 1,
• Formularz cenowy - Załącznik nr 2
4. Oferent musi złożyć ofertę na wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym oraz zobowiązuje się do zachowania proponowanych cen przez cały okres trwania umowy.
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zamówienia, rezygnacji z ilości lub niektórych pozycji wymienionych w Formularzach cenowych.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Rodzaj (asortyment) w ilości przewidzianej do dostarczenia w roku kalendarzowym 2020.
V. Kryteria oceny i ich znaczenie:
Najniższa cena – 100 %.
W każdej części zamówienia za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zawierała będzie najniższą cenę.
VI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać według wzoru określonego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2) do 23 grudnia 2019 r. do godz. 1600 w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, pokój nr 7, w zamkniętej kopercie oznaczonej następująco:
1. Nazwa i adres Wykonawcy
2. Oznaczenie sprawy: ”OFERTA NA DOSTAWĘ ARTYKUŁÓW BIUROWYCH DLA MOPS W NASIELSKU”
Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełniania ofert po wyznaczonym w zaproszeniu terminie złożenia oferty. Przedstawienie Oferty nie spełniającej wszystkich wymogów określonych przez Zamawiającego spowoduje nie dopuszczenie oferty do dalszego etapu jej rozpatrzenia.
Dla ważności oferty należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym. Wyliczenie należy wykonać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
VII. Postanowienia końcowe:
1. Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej MOPS w Nasielsku.
2. Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa.
VIII. Załączniki:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (PDF, 137.39 KB)
2. Formularz cenowy – złącznik nr 2 (PDF, 200.6 KB)
Zaproszenie do składania ofert (pogrzeby)
- Szczegóły
- M. Bagiński
- Kategoria: Zamówienia publiczne
Nasielsk, dn.10.12.2019r.
SAKPiU.26.9.2019
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
na świadczenie usług pogrzebowych, w zakresie sprawiania pogrzebu zmarłym zgodnie z wyznaniem, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
Na podstawie: Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2019 r. poz. 1843) oraz Zarządzenia Nr 6/2014 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku z dnia 24 kwietnia 2014 roku.
I. Zamawiający:
Gmina Nasielsk
NIP 5311607468
reprezentowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nasielsku
ul. Elektronowa 3
05-190 Nasielsk
Tel./Fax: (023) 69 33 006
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. Nazwa przedmiotu zamówienia: usługa
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług pogrzebowych, w zakresie sprawiania pogrzebu zmarłym zgodnie z wyznaniem, dla Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku.
Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 (formularz cenowy) do niniejszego zaproszenia.
2. Ze względu na szczególny charakter usług jakimi są usługi pogrzebowe, nie można określić rzeczywistej liczby pochówków do zrealizowania.
3. Usługa będzie wykonana w granicach administracyjnych gminy Nasielsk.
4. W przypadku rezygnacji z niektórych elementów usługi, Zamawiający zastrzega sobie prawo zmniejszenia wynagrodzenia za pogrzeb, proporcjonalnie do ilości faktycznie wykonanych elementów składających się na całość usługi pogrzebowej. Wynagrodzenie będzie pomniejszane o cenę jednostkową elementu składowego usługi pogrzebowej wskazaną w formularzu ofertowym.
5. Wymagane dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca powinien zamieścić w ofercie:
• Formularz oferty - Załącznik nr 1,
• Formularz cenowy - Załącznik nr 2
6. Oferent musi złożyć ofertę na wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym oraz zobowiązuje się do zachowania proponowanych cen przez cały okres trwania umowy.
5. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zamówienia, rezygnacji z ilości lub niektórych
pozycji wymienionych w Formularzach cenowych.
IV. Informacje dodatkowe:
1. Miejsce pochówku:
- Cmentarz Parafialny w Nasielsku.
- inny cmentarz wskazany przez Zamawiającego.
2. Wykonawca zobowiązany jest do wykonywania zamówienia zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa w tym zakresie, w szczególności Ustawy z dnia 31 stycznia 1959 r. o cmentarzach i chowaniu zmarłych oraz Rozporządzenia Ministra Zdrowia w sprawie postępowania ze zwłokami i szczątkami ludzkimi.
3. Transport zwłok będzie się odbywał zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 27 grudnia 2007r. w sprawie wydawania pozwoleń i zaświadczeń na przewóz zwłok i szczątków ludzkich (Dz. U. z dnia 31 grudnia 2007r. nr 249. poz.1866)
V. Termin wykonania zamówienia:
Rodzaj usługi w ilości przewidzianej do wykonania w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
VI. Kryteria oceny i ich znaczenie:
Najniższa cena – 100 %.
W każdej części zamówienia za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zawierała będzie najniższą cenę.
VII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać według wzoru określonego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2) do 23 grudnia 2018 r. do godz. 1600 w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, pokój nr 7, w zamkniętej kopercie oznaczonej następująco:
1. Nazwa i adres Wykonawcy
2. Oznaczenie sprawy: ”OFERTA NA ŚWIADCZENIE USŁUG POGRZEBOWYCH DLA MOPS W NASIELSKU”
Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełniania ofert po wyznaczonym w zaproszeniu terminie złożenia oferty. Przedstawienie Oferty nie spełniającej wszystkich wymogów określonych przez Zamawiającego spowoduje nie dopuszczenie oferty do dalszego etapu jej rozpatrzenia.
Dla ważności oferty należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym. Wyliczenie należy wykonać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
VIII. Postanowienia końcowe:
1. Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej MOPS w Nasielsku.
2. Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa.
IX. Załączniki:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (PDF, 138.18 KB)
2. Formularz cenowy – złącznik nr 2 (PDF, 150.98 KB)
Zaproszenie do składania ofert (posiłki)
- Szczegóły
- M. Bagiński
- Kategoria: Zamówienia publiczne
Nasielsk, dn. 10.12.2019r.
SAKPiU.26.8.2019
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
na przygotowanie i wydawanie gorących posiłków dla klientów Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
Na podstawie: Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz.1843) oraz Zarządzenia Nr 6/2014 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku z dnia 24 kwietnia 2014 roku.
I. Zamawiający:
Gmina Nasielsk
NIP 5311607468
reprezentowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nasielsku
ul. Elektronowa 3
05-190 Nasielsk
Tel./Fax: (023) 69 33 006
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. Nazwa przedmiotu zamówienia: usługa
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest przygotowanie i wydawanie gorących posiłków na każdy dzień miesiąca (zupy o pojemności 500 ml z wkładką lub posiłków obiadowych dwudaniowych), pełnowartościowych pod względem odżywczym, różnorodnych sporządzonych zgodnie z zasadami żywienia opracowanymi przez Instytut żywności i Żywienia, spełniających normy żywieniowe dla osoby dorosłej, dla osób w stosunku do których zostały podjęte decyzje o finansowaniu ich dożywiania przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nasielsku.
2. Warunki wykonania zamówienia:
termin wykonania zamówienia od 01.01.2020 r. do 31.12.2020 r.
warunki płatności:
• wystawienie faktury za wydane posiłki do dnia 5 następnego miesiąca
• w miesiącu grudniu wystawienie faktury za wydane posiłki do dnia 31.12.2020r.
3. Istotne warunki zamówienia:
Posiłek będzie wydawany od poniedziałku do niedzieli z wyłączeniem świąt oznaczonych w kalendarzu kolorem czerwonym.
Posiłki muszą być wydawane w stołówkach Wykonawcy – na terenie gminy Nasielsk, od godziny 11.00 do godziny 14.00.
Zamawiający udzieli zamówienia Oferentowi, którego oferta odpowiada wszystkim wymaganiom określonym w niniejszej specyfikacji oraz zostanie oceniona jako najkorzystniejsza.
Zamawiający codziennie do godz. 10.00 zgłosi liczbę porcji zamawianych posiłków.
4. Wymagane dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca powinien zamieścić w ofercie:
• Formularz oferty - Załącznik Nr 1,
• Formularz cenowy - Załącznik nr 2
5. Oferent musi złożyć ofertę na wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym oraz zobowiązuje się do zachowania proponowanych cen przez cały okres trwania umowy.
6. Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zamówienia, rezygnacji z ilości lub niektórych
pozycji wymienionych w Formularzach cenowych.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Rodzaj (asortyment) w ilości przewidzianej do przygotowania w roku kalendarzowym 2020.
V. Kryteria oceny i ich znaczenie:
Najniższa cena – 100 %.
W każdej części zamówienia za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zawierała będzie najniższą cenę.
VI. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać według wzoru określonego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2) do 23 grudnia 2019r. do godz. 1600 w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, pokój nr 7, w zamkniętej kopercie oznaczonej następująco:
1. Nazwa i adres Wykonawcy
2. Oznaczenie sprawy: ”OFERTA NA PRZYGOTOWANIE I WYDAWANIE GORĄCYCH POSIŁKÓW DLA KLIENTÓW MOPS W NASIELSKU”
Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełniania ofert po wyznaczonym w zaproszeniu terminie złożenia oferty. Przedstawienie Oferty nie spełniającej wszystkich wymogów określonych przez Zamawiającego spowoduje nie dopuszczenie oferty do dalszego etapu jej rozpatrzenia.
Dla ważności oferty należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym. Wyliczenie należy wykonać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
VII. Postanowienia końcowe:
1. Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej MOPS w Nasielsku.
2. Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa.
VIII. Załączniki:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (PDF, 136.36 KB)
2. Formularz cenowy – złącznik nr 2 (PDF, 132.98 KB)
Zaproszenie do składania ofert (opał)
- Szczegóły
- M. Bagiński
- Kategoria: Zamówienia publiczne
Nasielsk, dn. 10.12.2019r.
SAKPiU.26.7.2019
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
na dostawę opału stałego – węgla kamiennego, z dowozem dla klientów MOPS w Nasielsku, na zlecenie Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
Na podstawie: Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1843) oraz Zarządzenia Nr 6/2014 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku z dnia 24 kwietnia 2014 roku.
- Zamawiający:
Gmina Nasielsk
NIP 5311607468
reprezentowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nasielsku
- Elektronowa 3
05-190 Nasielsk
Tel./Fax: (023) 69 33 006
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
- Nazwa przedmiotu zamówienia: dostawa
III. Opis przedmiotu zamówienia:
- Przedmiotem zamówienia jest dostawa opału stałego – węgla kamiennego granulacji orzech, z dowozem dla klientów MOPS w Nasielsku.
Przedmiot zamówienia określony został w załączniku nr 2 (formularz cenowy) do niniejszego zaproszenia.
- Wymagane dokumenty i oświadczenia jakie Wykonawca powinien zamieścić w ofercie:
- Formularz oferty - Załącznik Nr 1,
- Formularz cenowy - Załącznik nr 2
- Oferent musi złożyć ofertę na wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym oraz zobowiązuje się do zachowania proponowanych cen przez cały okres trwania umowy.
- Zamawiający zastrzega możliwość zmiany zamówienia, rezygnacji z ilości lub niektórych
pozycji wymienionych w Formularzach cenowych.
- Termin wykonania zamówienia:
Opał w ilości przewidzianej do dostarczenia w okresie od 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
- Kryteria oceny i ich znaczenie:
Najniższa cena – 100 %.
W każdej części zamówienia za ofertę najkorzystniejszą uznana zostanie oferta, która zawierała będzie najniższą cenę.
- Miejsce i termin składania ofert:
Oferty na wykonanie zamówienia należy składać według wzoru określonego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) wraz z wypełnionym formularzem cenowym (załącznik nr 2) do 23 grudnia 2019r. do godz. 1600 w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, pokój nr 7, w zamkniętej kopercie oznaczonej następująco:
- Nazwa i adres Wykonawcy
- Oznaczenie sprawy: ”OFERTA NA DOSTAWĘ OPAŁU STAŁEGO- WĘGLA KAMIENNEGO, Z DOWOZEM DLA KLIENTÓW MOPS W NASIELSKU”.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełniania ofert po wyznaczonym w zaproszeniu terminie złożenia oferty. Przedstawienie Oferty nie spełniającej wszystkich wymogów określonych przez Zamawiającego spowoduje nie dopuszczenie oferty do dalszego etapu jej rozpatrzenia.
Dla ważności oferty należy wycenić wszystkie pozycje wymienione w formularzu cenowym. Wyliczenie należy wykonać z dokładnością do drugiego miejsca po przecinku z zachowaniem zasady zaokrągleń matematycznych.
VII. Postanowienia końcowe:
- Informacja o wynikach postępowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej MOPS w Nasielsku.
- Z wybranym Wykonawcą zawarta zostanie umowa.
VIII. Załączniki:
- Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (PDF, 136,56)
- Formularz cenowy – złącznik nr 2 (PDF, 133.14 KB)
Zaproszenie do składania ofert (schroniska)
- Szczegóły
- M. Bagiński
- Kategoria: Zamówienia publiczne
Nasielsk, dn. 10.12.2019r.
SAKPiU.26.10.2019
ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)
na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Nasielsk, na zlecenie Gminy Nasielsk reprezentowanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nasielsku o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro.
Na podstawie: Ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz. U. z 2019r. poz. 1843) oraz Zarządzenia Nr 6/2014 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku z dnia 24 kwietnia 2014 roku.
I. Zamawiający:
Gmina Nasielsk
NIP 5311607468
reprezentowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nasielsku
ul. Elektronowa 3,
05-190 Nasielsk
Tel./Fax: (023) 69 33 006
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
II. Nazwa przedmiotu zamówienia: usługa
III. Opis przedmiotu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia dla 15 osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) w postaci:
1.1. schroniska dla bezdomnych,
1.2. noclegowni;
1.3. ogrzewalni.
a) osobom bezdomnym, których ostatnim miejscem zameldowania jest gmina Nasielsk
b) potrzebującym pomocy - schronienia, których miejscem zameldowania jest gmina Nasielsk.
2. Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w pkt. 1, będzie odbywać się na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczeniu w schronisku, wydanej przez Burmistrza Nasielska.
Decyzje zawierać będą: imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres trwania usługi.
W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.
3. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia następującego zakresu usług osobom, o których mowa:
- w pkt. 1.1.:
a) całodobowego schronienia z zapewnieniem własnego łóżka i pościeli oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimna wodą;
b) jednego gorącego posiłku dziennie;
c) środków czystości i higieny osobistej;
d) pomocy w sprawach formalno-prawnych w tym: wyrobienie dowodu osobistego, rejestracja w urzędzie pracy itp.
e) zapewnienia podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty i środków opatrunkowych oraz dostępu do lekarza pierwszego kontaktu;
f) prowadzenia pracy socjalnej szczególnie dla osób, które podpisały kontrakt socjalny - opracowanie indywidualnych planów wychodzenia z bezdomności.
- w pkt. 1.2.:
a) tymczasowej pomocy w postaci miejsca noclegowego, umożliwiającego spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.
- w pkt. 1.3.:
a) tymczasowego schronienia umożliwiającego interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanym pomieszczeniu wyposażonym co najmniej w miejsca siedzące.
4. Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń, będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Nasielsk, dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
5. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc, w terminie do 10 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do 29 dnia miesiąca.
5.1. Zapłata za wykonanie usługi będzie realizowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 7 dni od daty doręczenia faktury/rachunku do MOPS w Nasielsku.
a) podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury/ rachunku z imiennym wskazaniem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia;
b) wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu.
IV. Termin wykonania zamówienia:
Termin realizacji zamówienia: 01.01.2020r. do 31.12.2020r.
V. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:
1. Wymagania niezbędne: w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty:
- prowadzące swoją działalność na terenie województwa mazowieckiego;
- jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę. Warunek zostanie spełniony, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
2. Wymagania dotyczące lokalu schroniska: Wykonawca powinien posiadać warunki lokalowe do schronienia osób tego pozbawionych, które spełniają wymagania sanitarno- epidemiologiczne i przeciwpożarowe. W lokalu musi znajdować się WC oraz łazienka wyposażona w umywalki i natryski.
3. Warunki i zakres realizacji:
a) miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia;
b) stawkę godzinową należy podać w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1
c) wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.
VI. Kryteria oceny:
1. Najniższa cena za dzień usługi zaoferowana przez oferenta.
VII. Wymagane dokumenty:
a) wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu;
b) w przypadku fundacji i stowarzyszeń - aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krejowego Rejestru Sądowego;
c) w przypadku pozostałych podmiotów - inny dokument właściwy dla podmiotu,
d) inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające dana osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu - dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:
♦upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
♦ zgodę na zawarcie, w imieniu podmiotu składającego ofertę, umowy z Miejski Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Nasielsku,
♦ upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.
e) odpis statutu.
VIII. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty na wykonanie usługi należy składać według wzoru określonego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) do 23 grudnia 2019 r. do godz. 1600 w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, pokój nr 7, w zamkniętej kopercie oznaczonej następująco:
1. Nazwa i adres Wykonawcy
2. Oznaczenie sprawy: ”OFERTA NA ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMYCH”.
Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełniania ofert po wyznaczonym w zaproszeniu terminie złożenia oferty.
Rozstrzygnięcie ofert nastąpi w terminie 7 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie internetowej MOPS w Nasielsku.
Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane.
IX. Postanowienia końcowe:
1. Informacja o wynikach postepowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej MOPS w Nasielsku.
2. Z wybranym wykonawca zostanie zawarta umowa.
X. Załączniki:
1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1 (PDF, 140.63 KB)
2. Oświadczenie o spełnianiu warunków – złącznik nr 2 (PDF, 144.13 KB)