Strona korzysta z plików cookies w celu realizacji usług. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do plików cookies klikając przycisk Ustawienia. Aby dowiedzieć się więcej zachęcamy do zapoznania się z Polityką Cookies oraz Polityką Prywatności.
Ustawienia

Szanujemy Twoją prywatność. Możesz zmienić ustawienia cookies lub zaakceptować je wszystkie. W dowolnym momencie możesz dokonać zmiany swoich ustawień.

Niezbędne pliki cookies służą do prawidłowego funkcjonowania strony internetowej i umożliwiają Ci komfortowe korzystanie z oferowanych przez nas usług.

Pliki cookies odpowiadają na podejmowane przez Ciebie działania w celu m.in. dostosowania Twoich ustawień preferencji prywatności, logowania czy wypełniania formularzy. Dzięki plikom cookies strona, z której korzystasz, może działać bez zakłóceń.

 

Zapoznaj się z POLITYKĄ PRYWATNOŚCI I PLIKÓW COOKIES.

Więcej

Tego typu pliki cookies umożliwiają stronie internetowej zapamiętanie wprowadzonych przez Ciebie ustawień oraz personalizację określonych funkcjonalności czy prezentowanych treści.

Dzięki tym plikom cookies możemy zapewnić Ci większy komfort korzystania z funkcjonalności naszej strony poprzez dopasowanie jej do Twoich indywidualnych preferencji. Wyrażenie zgody na funkcjonalne i personalizacyjne pliki cookies gwarantuje dostępność większej ilości funkcji na stronie.

Więcej

Analityczne pliki cookies pomagają nam rozwijać się i dostosowywać do Twoich potrzeb.

Cookies analityczne pozwalają na uzyskanie informacji w zakresie wykorzystywania witryny internetowej, miejsca oraz częstotliwości, z jaką odwiedzane są nasze serwisy www. Dane pozwalają nam na ocenę naszych serwisów internetowych pod względem ich popularności wśród użytkowników. Zgromadzone informacje są przetwarzane w formie zanonimizowanej. Wyrażenie zgody na analityczne pliki cookies gwarantuje dostępność wszystkich funkcjonalności.

Więcej

Dzięki reklamowym plikom cookies prezentujemy Ci najciekawsze informacje i aktualności na stronach naszych partnerów.

Promocyjne pliki cookies służą do prezentowania Ci naszych komunikatów na podstawie analizy Twoich upodobań oraz Twoich zwyczajów dotyczących przeglądanej witryny internetowej. Treści promocyjne mogą pojawić się na stronach podmiotów trzecich lub firm będących naszymi partnerami oraz innych dostawców usług. Firmy te działają w charakterze pośredników prezentujących nasze treści w postaci wiadomości, ofert, komunikatów mediów społecznościowych.

Więcej
Poniedziałek, 09 grudnia 2024
Imieniny: Aneta, Leokadia, Wiesław

Schroniska - zaproszenie do składania ofert (rozstrzygnięte)

Nasielsk, dn.24.11.2023r.

SAKPiU.26.3.2023


ZAPROSZENIE DO SKŁADANIA OFERT
(ZAPYTANIE OFERTOWE)

na świadczenie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Nasielsk, na zlecenie Gminy Nasielsk reprezentowanej przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nasielsku o wartości nie przekraczającej równowartości kwoty 130.000,00 zł.

Na podstawie: Ustawy z dnia 11 września 2019 roku – Prawo zamówień publicznych (Dz.U. z 2023 r. poz. 1605) oraz Zarządzenia Nr 39/2020 Dyrektora Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku z dnia 30 grudnia 2020 roku.  

I. Zamawiający: 

Gmina Nasielsk
NIP 5311607468
reprezentowana przez Miejski Ośrodek Pomocy Społecznej w Nasielsku
ul. Elektronowa 3, 
05-190 Nasielsk
Tel./Fax: (023) 69 33 006
e-mail: sekretariat@mopsnasielsk.pl

II. Nazwa przedmiotu zamówienia: usługa

III. Opis przedmiotu zamówienia:

  1. Przedmiotem zamówienia jest świadczenie usług schronienia dla 15 osób bezdomnych (kobiet i mężczyzn) w postaci:
    • schroniska dla bezdomnych,
    • noclegowni
    • ogrzewalni (osobom bezdomnym - których ostatnim miejscem zameldowania jest gmina Nasielsk, potrzebującym pomocy lub schronienia - których miejscem zameldowania jest gmina Nasielsk.
  2. Każdorazowe umieszczenie osoby, o której mowa w pkt. 1, będzie odbywać się na podstawie indywidualnej decyzji administracyjnej o umieszczeniu w schronisku, wydanej przez Burmistrza Nasielska. 
    Decyzje zawierać będą: imię i nazwisko świadczeniobiorcy, rodzaj usług z ich szczegółowym zakresem i okres trwania usługi. W szczególnie uzasadnionych przypadkach dopuszcza się podjęcie świadczenia usług w oparciu o dane przekazane faksem i telefonicznie lub e-mailem. Takie zlecenie usług zostaje potwierdzone kopią decyzji administracyjnej w ciągu 7 dni.
  3. Podmiot składający ofertę zobowiązany jest do zapewnienia następującego zakresu usług osobom, o których mowa:
    • w pkt. 1 tiret 1 - całodobowego schronienia z zapewnieniem własnego łóżka i pościeli oraz stałego dostępu do WC i łazienki z ciepłą i zimna wodą, jednego gorącego posiłku dziennie, środków czystości i higieny osobistej, pomocy w sprawach formalno-prawnych w tym: wyrobienie dowodu osobistego, rejestracja w urzędzie pracy itp., zapewnienia podstawowych lekarstw dostępnych bez recepty i środków opatrunkowych oraz dostępu do lekarza pierwszego kontaktu, prowadzenia pracy socjalnej szczególnie dla osób, które podpisały kontrakt socjalny (opracowanie indywidualnych planów wychodzenia z bezdomności).
    • pkt. 1 tiret 2 - tymczasowej pomocy w postaci miejsca noclegowego, umożliwiającego spędzenie nocy w warunkach gwarantujących ochronę życia i zdrowia.
    • w pkt. 1 tiret 3 - tymczasowego schronienia umożliwiającego interwencyjny, bezpieczny pobyt w ogrzewanym pomieszczeniu wyposażonym co najmniej w miejsca siedzące.
  4. Ze względu na specyfikację przedmiotu zamówienia, faktyczna liczba osób, którym świadczone będą usługi schronienia oraz liczba świadczeń, będzie uzależniona od rzeczywistej liczby osób, które wymagają pomocy w formie usług schronienia dla osób bezdomnych z terenu gminy Nasielsk, dlatego zamawiający zastrzega sobie prawo niewyczerpania całego zakresu przedmiotu zamówienia.
  5. Rozliczenie usług przez Wykonawcę następować będzie co miesiąc, w terminie do 10 dnia następnego miesiąca z wyłączeniem miesiąca grudnia, za który rozliczenie następować będzie do 29 dnia miesiąca (Zapłata za wykonanie usługi będzie realizowana miesięcznie po wykonaniu usługi w terminie 7 dni od daty doręczenia faktury/rachunku do MOPS w Nasielsku).
    • podstawą rozliczenia będzie złożenie przez Wykonawcę faktury/ rachunku z imiennym wskazaniem osób objętych schronieniem w danym miesiącu i ilości dni udzielonego schronienia
    • wykonawca zobowiązany będzie do niezwłocznego informowania Zamawiającego o każdej zmianie sytuacji życiowej i zdrowotnej osoby korzystającej ze schronienia.
  6. Zamawiający zastrzega sobie prawo kontroli jakości świadczonych usług oraz zgodności ich wykonywania z umową i wymaganiami zawartymi w niniejszym zapytaniu. 

IV. Termin wykonania zamówienia:

Termin realizacji zamówienia: 01.01.2024r. do 31.12.2024r.

V. Opis wymagań stawianych Wykonawcy:

  1. Wymagania niezbędne: w zapytaniu ofertowym mogą brać udział podmioty:
    • prowadzące swoją działalność na terenie województwa mazowieckiego oraz nie dalej jak w odległości 50 km od gminy Nasielsk,
    • jeżeli ich cele statutowe obejmują prowadzenie działalności w zakresie pomocy osobom bezdomnym i wpisane są do rejestru placówek udzielających tymczasowego schronienia prowadzonego przez wojewodę,
    • wymagania dotyczące minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych i ogrzewalni: wykonawca musi spełniać warunki określone w rozporządzeniu Ministra Rodziny, Pracy i Polityki Społecznej z dnia 27 kwietnia 2018 roku w sprawie minimalnych standardów noclegowni, schronisk dla osób bezdomnych, schronisk dla osób bezdomnych z usługami opiekuńczymi i ogrzewalni (Dz. U. z 2018r. poz. 896). Warunki zostaną spełnione, jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie, stanowiące załącznik nr 2 do niniejszego zapytania ofertowego.
  2. Warunki i zakres realizacji:
    • miejscem realizacji zamówienia jest miejsce udzielenia schronienia,
    • stawkę godzinową należy podać w Formularzu ofertowym stanowiącym załącznik nr 1,
    • wykonawca określi stawkę brutto za wykonanie przedmiotowego zadania.

VI. Kryteria oceny:

1.    Najniższa cena łączna za dzień usług zaoferowanych przez oferenta - 100%.  

VII. Wymagane dokumenty:

  1. wyciąg z Krajowego Rejestru Sądowego lub inny właściwy dokument stanowiący o podstawie działalności podmiotu,
  2. w przypadku fundacji i stowarzyszeń - aktualny, zgodny ze stanem faktycznym wypis z Krajowego Rejestru Sądowego;
  3. w przypadku pozostałych podmiotów - inny dokument właściwy dla podmiotu,
  4. inne, jeżeli wymagane np. dokumenty upoważniające dana osobę lub osoby do reprezentowania podmiotu - dot. podmiotów, które w dokumencie stanowiącym o podstawie działalności nie posiadają informacji o osobach upoważnionych do reprezentowania podmiotów, oświadczenia właściwego organu, zarządu głównego lub innego organu wykonawczego, wyrażające:
    • upoważnienie na składanie oferty na realizację określonego zadania publicznego,
    • zgodę na zawarcie, w imieniu podmiotu składającego ofertę, umowy z Miejski Ośrodkiem Pomocy Społecznej w Nasielsku,
    • upoważnienie do dysponowania uzyskanymi funduszami i dokonywania rozliczeń w tym zakresie.
  5. odpis statutu.

VIII. Miejsce i termin składania ofert:

Oferty na wykonanie usługi należy składać według wzoru określonego w formularzu ofertowym (załącznik nr 1) do 8 grudnia 2023 r. do godz. 1500 w Sekretariacie Miejskiego Ośrodka Pomocy Społecznej w Nasielsku, ul. Elektronowa 3, 05-190 Nasielsk, pokój nr 7, w zamkniętej kopercie oznaczonej następująco:

  1. Nazwa i adres Wykonawcy
  2. Oznaczenie sprawy: ”OFERTA NA ŚWIADCZENIE USŁUG SCHRONIENIA DLA OSÓB BEZDOMYCH”.

Zamawiający nie dopuszcza możliwości uzupełniania ofert po wyznaczonym w zaproszeniu terminie złożenia oferty. Rozstrzygnięcie ofert nastąpi  w terminie 7 dni roboczych i zostanie opublikowane na stronie internetowej MOPS w Nasielsku. Oferty, które wpłyną po w/w terminie nie będą rozpatrywane. 

IX. Postanowienia końcowe:

  1. Informacja o wynikach postepowania zostanie zamieszczona na stronie internetowej MOPS w Nasielsku.
  2. Z wybranym wykonawca zostanie zawarta umowa. 

X. Załączniki:

  1. Formularz ofertowy - załącznik nr 1
  2. Oświadczenie o spełnianiu warunków – złącznik nr 2

Pliki do pobrania:

Protokół z zakończonego postępowania
Format: pdf, 419.9 kB
Formularz ofertowy - załącznik nr 1
Format: pdf, 212.11 kB
DO GÓRY
Włącz powiadomienia WebPush
Dziękujemy, teraz zawsze będziesz na bieżąco!
Przeglądasz tę stronę w trybie offline.
Przeglądasz tę stronę w trybie online.